TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



ponedeljek, 14. junij 2010

Okrogli skalnjak




Krogla kot oblika telesa v sebi nosi popolnost, tudi v feng šuju ima poseben pomen. Tole pa so moji mali skalnjaki, keramične krogle poseljene s trpežnimi netreski in drugimi sočnicami.

3 komentarji:

  1. Čudoviti so in najlepša mi je nota, da si jih naredila sama ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo, tudi jaz imam kar nekaj netreskov, vendar nimajo tako lepega mesta v mojem skalnjaku ... se bom poboljšala in "ukradla" kakšno idejo :-)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...