TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



petek, 6. avgust 2010

Bonbonček


Danes me je poštar razveselil s prav posebno pošiljko, prišel je namreč bonbonček, ki mi ga je poslala Odmevčica z Odmevov srca.  Ko sem odvila ovojni papir, sem zagledala tole lepo okrašeno mapo. Stavim, da je imala prste vmes tudi Medolina ;)


Mapa je bila skupaj zvezana z majhnim mošnjičkim. Le kaj se skriva v njem?



Palček Zaspanček!  Majhen palček leži v svoji majhni ljubki  orehovi posteljici. Mogoče ima pa drugo ime?
Mi bo Medolina povedala :)


Ko sem odprla mapo, me je notri pričakal krasen metulj z dobrimi željami.


Pa ni bil notri samo en metuljček, ampak veliko krasnih kvačkanih umetnin!


Tele rožice bom prišila na majčko. Vem, vem, da vas zanima, kako bo izgledala, pokažem vam jo, ko bom gotova.


Tole so srčno-pisani podstavki za kozarce. Ker pa zdajle nimam nobene družbe, ki bi z mano pila limonado, sem dala nanje spati ljubkega palčka. ODMEVČICA, še enkrat hvala za čudovit bonbonček in seveda hvala tudi Medolini. Povprašaj jo prosim, kako je malemu palčku ime.

4 komentarji:

  1. Krasen in z ljubeznijo narejen bonbonček, zagotovljeno. Odmevčica je prava mojstrica kvačkanja in Medolina je tukaj vsekakor imela prste vmes :)

    OdgovoriIzbriši
  2. :o))) Zelo sem vesela, da sva z mojo ljubo kvačko povzročili toliko veselja :o)))

    Ker sem vse izdelke lepo poštirkala (da bi bili malo trši) sem želela, da potem takšni tudi pridejo do tebe in druge ideje, kot da jih z lepilnim trakom zalepim na tršo podlago resnično nisem imela in vse sem lepo položila na različne barve travice :o)))

    Med rožice za na majčko se je vrinilo še knjižno kazalo, enostavno se je moralo, ker ti in knjigice ste posebna ljubka povezava :o)))

    In ko sem vse lepo "zapakirala" mi je še nekako manjkal varuh poslanega bonbončka. In spet sva z Medolino izhajali iz tvoje posebne ljubezni do knjig in čudovite note v njih in ti pošiljava Palčico Bralčico - ker si ti punčka je rekla Medolina, moraš dobiti Palčico :o)))

    In vsak, ki prejme v posvojitev Palčka Bralčka ali Palčico Bralčico, mu - ji mora nadeti ime sam. Naju prav zanima, kako jo boš poimenovala :o)))

    In sumim, da ni prva ne zadnja poslana v vaš topel domek :o)))

    Močan objem od naju in naj bo dan čudovit :o)))

    Odmevnčica in Medolina

    OdgovoriIzbriši
  3. Palčici bo ime Biba, ker je tako majcena, kot ena mala biba.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako ljubko Biba :o))) Bom povedala Medolini :o)))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...