TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



nedelja, 16. januar 2011

Nove stvari v delu

Glina, gnetljiva snov, se spremeni v marsikaj. Tokrat imam v delu nove sladkornice in mačka...


















13 komentarjev:

  1. ooooohhhh, sladkornice ♥ ♥ ♥ :)
    Maček pa še zdaj super zgleda, kako bo šele, ko bo pečen in po tvoje okrašen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Komaj čakam končnih izdelkov. Že zdaj vem, da bo zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni se že kar same rišejo podobe na tvoje še (pol)izdelke! LP:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Već neko vrijeme pratim tvoj blog. Oduševljena sam ovim posudicama. Zanima me kako dobiješ ove oblike? Imas li neki kalup za to? Unaprijed hvala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse gradim brez kalupov in brez vretena s tehniko ročne gradnje.Tako kot kiparji kiparijo...

    OdgovoriIzbriši
  6. V angleščini se reče tej tehniki "handbuilding technic", kjer gradiš iz glinenih plošč in trakov.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mene pa že zanima, kako bodo zgledale sladkornce in kakšen motiv boš dala gor. Vem pa, da bodo čudovite, tako kot tvoji prejšni izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je to vedno taki mali čudež, ko iz kosa papirja nastane na primer čestitka. Isto je verjetno pri glini, ko iz gmote nastajajo oblike. Me že zanimajo končni izgledi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi jaz komaj čakam tiste male detajle s katerimi daš svojim izdelkom posebno igrivost in prepoznavnost.
    Uspešen teden ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  10. Že komaj čakam, da vidim kako jih boš popedenala. :)
    Zelo so mi všeč tvoji izdelki, ker so malo drugačni, nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  11. Midve z Medolino si kar predstavljala to muco in ne vem zakaj imava obe občutek, da je muca in ne muc :o)))

    OdgovoriIzbriši
  12. joooj, zdaj m epa firbec zvija... tvoje ustvarjanje je tako edinstveno, polno, pravljično ...

    OdgovoriIzbriši
  13. Komaj čakam, da vidim končane sladkornice :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...