TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



četrtek, 3. marec 2011

Mačji mesec

Marec bo zame en tak mačji mesec....





















































... zato sem se igrala z risanjem mačjih obrazov.

13 komentarjev:

  1. Pa še res je mačji mesec, že ves teden okrog hiše grulijo mačkoni in kličejo svoje ljubice...

    OdgovoriIzbriši
  2. Mačji obrazi - vsak s vojim izrazom in svojo zgodbo. Tika - občudujem tvoje delo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi je všeč, da vsaka drugače gleda!

    OdgovoriIzbriši
  4. Štiri tako različne glavice :)).

    OdgovoriIzbriši
  5. ♥ ♥ ♥ Krasne mačice :)) in res je marec en tak mačji mesec :))

    OdgovoriIzbriši
  6. 3D risanje! :) Se že veselim vseh teh tvojih novih marčevskih mačkonov, tako luštni so.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav super je takole videti različne maćje izraze :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Četrta je zakon - ravno je pohamsala slasten zrezek☺

    OdgovoriIzbriši
  9. tvoje mucke so zelo lepe.Jaz bom za hrusta pusta mucka.Imajo ljubke facike.

    MEDOLINA.

    OdgovoriIzbriši
  10. :o))) Resnično so ljubke s temi mačjimi facikami in eden izmed njih meni zagotovo deluje "fantek", zadnja pa nadvse "punčkasta" :o)))

    Odmevčica

    OdgovoriIzbriši
  11. Mične gospodične, kako bodo šele šarmirale, ko bodo spečene, pobarvane in dobile svoj novi domek.

    Čudovito delo.

    OdgovoriIzbriši
  12. A boš te lepe mucke kaj v peč "vrgla" :-) Sem že prav radovedna :-)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...