TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



sobota, 23. april 2011

Pirhi

























Danes je bil dan za izdelavo pirhov. Pravzaprav sem pirhe izdelovala na otroških delavnicah že ves april, vendar v drugačnih tehnikah. Na plastična jajca smo risali z akrilnimi flomastri in jih krasili s servietno tehniko. Mogoče sem se zato danes lotila čebulnih pirhov. Res so preprosti, a so mi zelo všeč. Seveda imam tako rada to rjavo-rdečo (terakota :) barvo.

Veselo Veliko noč !

12 komentarjev:

  1. V čebulnih je res poseben čar. So večni. Veselo Veliko noč tudi tebi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Se mi zdi, da so čebulni pirhi takšna klasika, ki so vedno v modi in vedno krasni. Takšni so tudi tvoji.
    Lepe praznik!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni so čebulni prihi prelepi in naravneje jih skoraj ne moreš pobarvati :o)))

    Naj vas objema vse lepo in dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Barva čebulnih olupkov na pirhih je tudi meni najbolj všeč. Nikoli ne zataji :)
    Tudi tebi in tvojim želim lepo veliko noč!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti pirhi. Se še spomnim, kako me je mami pošiljala na travnik po deteljo in druge lepe listke za okrasitev pirhov. Bolj poredko smo jih barvali kako drugače kot s čebulo.
    Lepa tradicija. Mogoče ne bi škodilo, če bi navodila objavila tudi na slovenski strani, saj verjamem, da tudi pri nas kdo ne pozna postopka :)
    Lepe praznike tudi tebi in tvojim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti pirhi! Lepe praznike tebi in tvojim:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Klasika bo vedno ostala in zagotovo so to še vedno ene najlepčih pirhov. Lepe praznike.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, čebulni so res najlepši :-))
    Tudi tebi lepe in predvsem mirne praznike!

    OdgovoriIzbriši
  9. Sama tudi najraje delam čebulne jajčke. Krasni so.
    Mirne praznične dni tudi tebi in tvojim.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi meni so 'čebulni' pirhi najbolj pri srcu.
    Lepe praznike tudi tebi in tvojim najdražjim.

    OdgovoriIzbriši
  11. čebulni so zakon. čudoviti so.

    OdgovoriIzbriši
  12. Delo pridnih in potrpežljivih rok.
    Čudovit izdelek.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...