TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



petek, 6. april 2012

Kako so prezimili moji netreski

Veliko vas sprašuje, kako prezimiti okrogle skalnjake. Netreski so
precej trdožive rastline, najbolje prezimijo zunaj pod napuščem.
Ne marajo preveč mokrote, zato jih novembra umaknem z dežja
pod streho.Spomladi ni praktično nobenega dela z njimi, samo par
odmrlih listov bom odstranila, da bodo lažje zadihali in se ponovno
razrasli. Najlepši so, ko poženejo mladičke.

Takrat bom skalnjak ponovno fotografirala in objavila, razlika bo
precejšnja.



9 komentarjev:

  1. Oooo kako so lepi ... in v teh tvojih bučkah iz gline še posebej žarijo - imajo "iskrice v očeh" :o)))

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Slika govori sama zase ❤ Očitno se netreski odlično počutijo v svojem domu, izdelanem z ljubeznijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep je že zdaj in vsekakor so te res trdožive rastline.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res so prav posebni, ozaljšani v teh tvojih bučkah iz gline, LP:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Natreski so ene izmed meni najljubših "cvetic". Edino na grobovih so mi pa čisto mimo... Imam jih na okenski polici 365 dni na leto in vedno so krasni in zelo nezahtevni. Jaz sem jih prinesla iz Trente, lahko bi rekla že avtohtone, ker so potomci iz zasajenih najmanj 200 let nazaj kolikor je stara domačija, kjer mi jih je podarila prijazna gospodarica. Nikoli niso bili na vrtu, kar v skali tik ob hiši so, ki je skoraj zarasla skupaj s streho.
    In v tej tvoji buči so prekrasni. Te obuče občudujem že nekaj časa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepše zasaditve si ne morem predstavljati ♥. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito, prav vesela sem te objave, saj zbiram natreske in v tvoje bučke preprosto pašejo.

    OdgovoriIzbriši
  8. enkraten aranžma in prekrasna posoda!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...