TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



sobota, 30. junij 2012

Spomnite se na ptice




















V dneh, ko našo deželico objema vročina in se vsi hladimo v senci 
ali v varnem zavetju doma, se spomnite naših malih pernatih prijateljev.
Na vrtove in terase jim nastavite posode z vodo, da se bodo lahko
osvežili in napili. Ptice vam bodo hvaležne in vas bodo ob zori
zbujale s pesmijo.



5 komentarjev:

  1. Pri nas ptički pijejo iz veliko bolj dolgočasnih posodic. ampak enkrat, ko bo tam na vrtu vladala moja komanda, takrat bodo pa tudi oni dobili tako fensi posodico. Tako kot so piškotki na mizi dobili fensi piškotnik :)
    Upam, da se avgusta ne potepaš kje. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Spominja me na zenovski vrtiček. Pomirjujoče, pa še koristno. Hvala za opomnik :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi imamo nastavljeno in en kos hodi pridno pit in se hladit in potem nas res vedno nagradi s prekrasnim petjem. :) Tudi pri nas pa zdaleč nimajo tako lepe posode :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno, tudi i smo jim privoščili vodo v posodi...daleč stran od tele po lepoti :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je lepa tale posoda za ptičke. Jaz imam tako kot ostali nekaj brezveznega, pa še to ne vedno, le kadar se spomnem, priznam. Ima pa moja mami en tak krasen "pojilnik", tako mu ona pravi, ki ga je izklesala iz kamna. Ustvarjanje z glino me že dolgo mika in zdaj že vem, kaj bom najprej naredila. Pa še to glazura je prekrasna.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...